Friday, July 31, 2009

Truly Excited

Salam..

Rupa-rupanya... dalam keadaan yang x bermaya, letih dan x lalu makan itu... sebenarnya aku pregnant... mula2 pk... mcm xde ape... tp skrg im so excited n happy... rasa mcm seronok la... wpn penat dn bermaya... tp perasaan istimewa yg x pernah rs... aku rs skrg... tp xtau la rs ape.. y pntg aku rs seronok...

aku percaya... ini br permulaan... akan dtg mesti lagi mcm2 perasaan akan aku rs... membe aku ckp la... ummie... thanks ummie byk ajar aku... klu x sbb die... aku rs aku x g klinik lg... cek kandungan aku... hahaha... mazura pn push aku g klinik... beli pregnancy test la... tq2...

aku bkn ape... aku rs mcm sakit perut biasa je... so mcm mls la nk pg jmpa doc... hubby pn bt x kesah je... tp bila ummie ckp mcm2 br die gelabah nk pegi... hahaha... actually 2 kali jmpa doc... yang pertama g klinik idzham kt ampang... panel hubby... doc tu mcm rushing... so dia cek nak cpt je... so x dptla nk tny lebih2... kena tegur lagi la... mn la kita tau kita preggy... ptt dia doc diala bg tau... so mls nk ckp byk2... x baik utk kandungan... hahha...

then 29hb. July 2009, g la klinik... kali ni g klinik mbpj... ni ok ckit... br ddk... doc tny sakit ape... ckp sakit kepala x leh bangun pg tadi... (lupa nk cite... hr tu pttnye keje tp kepala berat sgt... xlarat tu yg g klinik... hubby pn cuti...)... then doc kata... pregnant ni... tgok... byk experient doc ni... die tny last period semua... then doc suh g ambk air kencing...

bila semua proses dg settle, doc pn ckp u confirm mengandung... tgok 2 line ni... doc smbg ckp lg... dia ckp mcm ni... " kalau ikut kajian dan study sy... klu awl kandungan line ini terang... dat means... baby boy... ikut study i la...."... doc ckp mcm tu... aku mmg xkesah jantina jnji anak aku sihat dan selamat... amin...

nak cite mmg pnjg... tp smpi c ni dulu la... hope, everything gonna be ok... nnt update lg... hahha... semoga semua selamat... dn aku berjaya tempohi nye... amin

3 comments: