Tuesday, October 27, 2009

19 OKTOBER 2009

Tarikh ni menjadi penantian yang terlalu lama rasanya... hahaha.. tapi aku bersyukur semuanya dh selesai... aku berjaya mendapatkan ijazah ku... pada tarikh tu jgak kandungan aku berusia 5 bulan... alhamdulillah... biar menjadi pendorong pada anak mama nanti...

kejayaan ni juga tidak akan berhasil tanpa sokongan kengkawan... rasanya terlalu ramai kawan2 yang membantu merealisasikan perjuangan ku ni... xde ape yg dapat aku berikan cuma dengan ucapan terima kasih...

selain itu pada kedua ibu bapa ku dan adik beradik yang lain... juga banyak membantu... pada mak yang banyak membantu dalam segi mental dan fizikal serta kekadang kewangan juga... hehehe... pada abah pula... menunggu setiap malam sehingga aku pulang dan pastikan aku selamat sampai ke rumah... walaupn terpaksa tidur lewat.... terima kasih bebanyak...

pada suami ku pula terima kasih... kerana amat memahami dan begitu mempercayai diri aku... klu ikut kan sepanjang aku uitm kami belum di ijab kan... tapi sekarang dia la suamiku dan segalanya untuk aku... wah!!!... terima kasih sayang....

so ni la gmbr sekitar sms konvo...

p/s: tq sayang sanggup korbankan tidur mu... untuk kongsikan hari yang penting untuk ku...

No comments:

Post a Comment