Wednesday, November 11, 2009

BABY KU

Semalam aku g check up dengan kandungan aku 23 minggu... biasalah chek up ambk air kencing, darah, timbang berat dan lain2 la... berat aku alhamdulillah dh naik... so aku happy la... baby aku mesti besar dn sihat... makan pn dh lalu sekarang... kuat makan... pantang ade je aku makan... hahahaha.... susu anmum pun aku dh boleh minum... klu dulu asl minum muntah... sekrang alhamdulillah boleh minum...

Susu ni klu bt panas mgkn kureng ckit aku nk mnm.... tp klu sejuk... sedap sgt... mcm susu dutch lady full cream... hahahha... so my suggestion la... pada sape2 yg mengandung tp xleh terima susu ni... buat susu satu botol besar then letak kat dalam peti ais... so bila nk mnm ambk jelah... xpayah cr ais... dh tentu sejuk.... sedap je... klu ikutkan pagi sekali mlm sekali... tp aku mnm boleh dikatakan setiap kali bk peti ais... hahahaha... over...

Actually sebenarnye nk cite pasal check up semalam... masa bt ultra sound.... dengupan jantung baby aku normal... so nurse tu kata baby sihat... tp bila die ukurlilit perut aku... die bt muka... aku tny die kenapa? baby sy kecik ke?... then die jaw ya... baby u kecik padahal dh 23 minggu... risau nye.... die siap chek sekali lg aku btul2 ke 23 minggu....

Risau sangat... xtau nk ckp mcm mn... aku tny nurse tu lg.... so anak sy ok ke tak?... die ckp ok... sihat cm kecik... so ttp risau... yelah... makan dh byk tp kenapa la baby aku x besar... sedih nye... smlm aku nangis... pk kan anak aku... BABY kena sihat sayang.... MAMA sayang BABY... Jangan buat MAMA sedih ok....

2 comments:

  1. suke3...fila da stat cite psl baby dlm blog..jgn la risau sgt syg..jg kesihatan..mkn la segala bagai yg dr bg tuh..take care!!!

    Happy Birthday becoming mama...

    ReplyDelete
  2. tq ummie... ko la byk ajar n tlg aku... spjg aku pregnant ni... klu ko xde sape nk ajar aku

    ReplyDelete