Wednesday, November 18, 2009

Due Date

Setelah sekian lama... aku cb untuk scan akhirnya hari ni dapat juga mengescan perut ku... Alhamdulillah... BABY ku sihat... aku dapat tgok jantung BABY... pundi kencing BABY... mengikut kata doktor... if ada pundi kencing tu... assume buah pinggang BABY berfungsi baik... Alhamdulillah... Seronok betul dapat tgok BABY sihat...

Tapi... doktor telah menukar due date delivery aku... dari 8th March kepada 26th March 2010... sbb melalui scan dan ukuran BABY menunjukkan baru 21 minggu bukan 24 minggu... biasala delay2 mcm tu... xpela lambat janji BABY sihat...

Kalau scan ni... klu x tgok jantina x sah kan... hahaaha... walaupn ckp xnk tau... tp nk tau jgk kn... hahahha... so jantina BABY... nk ikutkan doktor kata awl lg... lg pn xnmpk sgt... tp doktor ckp... xnmpk ball so... mcm burger je... maybe BABY GIRL.... hello girl... my BABY is gurlly... Alhamdulillah... xkesah la... mcm biasa janji sihat... gurl ke boy... janji anak PAPA n MAMA...

So hari ini... hari yang penuh kebahagian... Alhamdulillah...

2 comments:

  1. hehe..ntah nape aritu aku ckp ank ko girl kn? eh..ntah2 ank ko lahir 24 Mar kn? sama la ngan aunty Umi dia..sng la cket aku nk ingt..hehe

    ReplyDelete
  2. mungkin jgk la... kn sm besday dgn ko... hahaha... kita tgok nnt...

    ReplyDelete