Tuesday, December 8, 2009

AKU LULUS!!!!

Y.E.S.... AKU telah lulus exam JKR untuk pengesahan jawatan... so lepas ni dh xperlu ambk exam lagi... kalau ikut kan masa exam ni aku mabuk teruk... dn x larat nak g ambk exam... aku siap col org JKR membatal kan kehadiran aku.... tp klu aku xg... nnt black list... so nak x nak aku gagahkan juga drive dari ampang ke shah alam.... semata2 untuk hadir peperiksaan tu.... so aku bajet memang x lulus la.... dh dlm keadaan mcm tu... dgn baca xbaca tu.... jawab ikut suke jelah...

Dan yang paling best... aku masuk lewat dn aku org yg terawal balik.... mn larat.... tapi alhamdulillah maybe berkat BABY ku ni... aku berjaya... siap kan juga peperiksaan tu dan akhirnya aku LULUS....... AMIN.... SYUKUR ALHAMDULILLAH....

Aku bkn ape.... sbb aku tgok org y dh ambk exam tu ramai je fail... smpi try byk2 kali... so aku bajet aku pn mcm tu jgk la... hahaha... tp serius soalan nye... praktikal teknikal la... mana la aku tau... baca buku dn hafal je yg selalu aku bt pn ms belaja kt u... hahaha praktikal ade ckitla... tp xpe jnji skrg aku dh LULUS... kira okla... degree settle, jkr settle dn skrg tggu untuk pengesahan jawatan sahaja.... tapi bila aku nk cr keje gn degree????...

Hope adalah rezeki aku kt mn2 untuk aku terus berjaya.... Insyallah... akan aku usahakan untuk membaloikan usaha aku selama ini.... hehehhe.... skrg relax dulu fokus BABY... sementara tu aku nak try ambk PTK... mn la tau ade rezeki boleh naik pangkat plak.... AMIN


No comments:

Post a Comment