Wednesday, December 9, 2009

Sudah Naik la

baru2 ni aku ada terlibat dengan lawatan sambil bekerja ke muzium N9 dan Automatif Sepang... selama ni mmg aku xrs aku dh gems la... sbb bagi aku standard la im pregnant ok.... tp gmbr2 yg aku ambk semasa lawatan telah membuktikan nya.... mmg aku dh gems... tp aku happy je... tp sejak kena bebel mcm yg aku cite dlm post sblm ni... aku jd tensen... so aku nk tunjuk gak gmbr aku yg aku ambk... xclusive di blog aku ni... kt fb pn xde... hahaha..

tgok diri ku... kembangkn....

ini plg jelas... 59kg kan...

tp perut kecik je... aku yg gemsssss

tp ku bahagia... happy sgt ms mengandung ni...

BABY ku yang kuat menendang2... buat aku bahagia sgt... MAMA happy adanya BABY dalam kehidupan MAMA... berSYUKUR sgt aku mengandung.... Alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment